Här hittar du svar på de vanligaste frågorna som gäller utökning och ändringar av era befintliga tjänster. Om du inte hittar svaret på din fråga här är du välkommen att kontakta oss.

Frågor och svar

Vi behöver göra en förändring på befintlig tjänst, hur går vi tillväga?

Detta behöver gå via behörig beställare på företaget som skickar beställning till kundservice@tdc.se för vidare behandling.

Vi behöver göra förändringar i avtalet, vem kontaktar vi?

Detta hanteras av er säljkontakten hos TDC.

Kan jag själv göra ändringar i mina tjänster?

På TDC har vi ett antal kundportaler där du som kund och om du har administratörsrättigheter har tillgång till.  Är du operatörskund är TDC Service Online som gäller och är du integratörskund gäller Kundwebben

TDC Service Online

Det här kan du göra i TDC Service Online

  • Administrera avtal, kontaktinformation och fakturor
  • Utökning och ändring av befintliga tjänster.
  • Felanmälan och möjligheten att följa status samt historik
  • Se och administrera installationsadresser, bandbredd, teknisk information
  • Ta del av status under installation
  • Användarstatistik
  • Nätinformation, så som planlagt arbete

Vill du säga upp ditt avtal? Klicka här.